Mar 3, 2008

Welcome March!


Гуравдугаар сар гарчлаа хө. 

Ирэх энэ сар миний сэтгэлд гуниг гутрал, баяр баяслын алийг авчрахыг болоод тэр нь хэр удаан үргэлжлэхийг би хэлж таашгүй. 

Шинэ сарын эхлэл нэлээн хэдэн урилга заллагатай байсан боловч би алинд нь ч очсонгүй. Хамт ажиллаж байсан нэгэн найз маань ноолууран эдлэлийн шинэхэн компанийн шоу үзүүлбэрт явахыг, голын ганц найз маань хагас сайнд вино уух эсүүл гоо сайханд орохыг эсүүл ажилладаг сэтгүүлийнхээ парринд явахыг.... Би гоо сайханд орж, вино ууя гэж хүссэн л дээ. Гэвч хүссэн юм хүзүү орооно гэж... Жижкэн өнхрүүш хоолой нь өвдөөд, ганц нэг ханиалгаад тээд миний өөрийгөө гэж бодсон сэтгэл унтраа.   

Аав ээж 2 минь 3 сарын нэгэнд хожимдсон ч гэлээ гоё хоол хийж өгье гэж хүссэн болтой. Гэвч тэр 2 минь хүйтэн мах барьж болкүй, гам хийж байгаа болхоор гоё хоолоо өөрөө өөртөө хийж өгсөн. Ах нар ирээд л, гоё котлет болсон гээл идээд байсан. 2 өнхрүүшхэн минь хүртэл амтархан идэхийг хараад нэг л сайхан байсан.  Бусдын хэрхэн идэж байгаагаас кайф авнаа гэж...

Нээг их юм бичмээр байснаа больчих юм. Би нээх хачаан.../өөртөө лааг дургүй хүрэв/  

No comments: