Mar 6, 2008

асар их нэрвтэл...


Би бол захирлын хүн... Бараг 4 жилийн өмнө Захирал намайг анх өөрөө ажилд авч, өөрөө л энэ байгууллагад дагуулж авчирсан. Тэхээр би яалтчгүй захирлын хүн.

Зарим гэлтгүй хамт ажиллаж байгаа хурган захирлуудын маань ихэнх нь үүнд дургүй аж. Банк санхүүгийн мэргэжил байхгүй энэ хүн яахаараа энд ажиллаж байдын гэсэн санааг агуулдаг юмсанжээ.

Яагаад нэрвтсэнээ тоочоод байвал нэлээн урт зүйл бичих шинжтэй. Эцсийн бүлэгт би тэр хурган даргыг гуйж ажилд ороогүй. Ямар ч дээд сургууль төгсөөгүй мөртөө энэ ажлыг л хиймээр байна, оруулаад өгөөч гэж чаргууцалдаагүй. Тийм л их мэргэжлийн хүн хэрэгтэй байсан бол анхнаасаа л та энэ хүнээ соль гэж захиралд минь хэлээд халуулах нь яасын. Үнэндээ тэр хүнээс өмнө л энэ ажилд орчихсон байсан болохоор бардам байна л даа. Гол нь өөрийнх нь үгэнд орохгүй, ажилчдын хурал дээр өөрийг нь шүүмжилчихсэн болхоор л хорхойтой шүдний ломбо болсон болтой. Үгэнд орно гэдэг бол хүүхдийн зан. Өөрийнхөө ажлын байрны тодорхойлолтод заагдаагүй ажлыг хийхгүй гэж хэлэх эрхээ эдлэсэн нь миний буруу байх л дөө. 

Уул нь би зүв зүгээр л хийх ажлаа хийгээд л явъя гэж бодсын. Гэвч одоо бүр зүгээр байхад минь зүү шидээд байгаа бол зөрүүлээд тэвнэ шиднээ яадийн. /нэгэн анд минь хэлж өгсийн :P/
Захирлыг хэд хоног ч болов гадагшаа яваасай гэж хүсдэг байсан бол энэ удаад хурдан ирээсэй гэж бодож байна....

Би сурах асуудлыг бол дэмжнээ. Хүн заавал сурч боловсорч байх хэрэгтэй. Банк санхүүгийн мэргэжил эзэмшихгүй гэсэндээ ч ингэж байгаа биш. Гол нь хүнийг өөрийн эрх мэдлээр далимдуулж, сүрдүүлж, дургүйг нь хүргэсэнийх нь төлөө шийтгэж болохгүй байлтай....

Ёоооо. бодох тусам уур хүрээд байхын. 

No comments: