Aug 5, 2008

Хүчилсэн сэтгэл....

Тэр нэгэн жилийн яг л энэ өдөр би түүнтэйгээ учирсан... Хорвоо дэлхийд түнээс минь сайн, сайхан хүн үгүй байсан...Бидний учралын.. бидний хайрын өдөр байсан.

Түүнээс хойш энэ өдрийг би л түүндээ сануулж, битүүхэн түүнээсээ халуухан мэндчилгээ хүлээж суудагсан. Гэвч хүлээлт зовлон л авчирдаг гэдэг үг жил ирэх тусам ой тойнд минь үлдсээр.

... Хэдэн жилийн дараа хөөрхөн жижигхэн өнхрүүшхэн минь яг л энэ өдөр хорвоод  мэндэлсэн. Ээж аавынхаа хайрын баталгаа, илэрхийлэл нь би байна гэсэн мэт. Сэтгэл минь учиргүй догдолж, анх түүнтэйгээ учирсан  энэ л өдөр түүнийхээ хайрын ургамал болсон алаг хөөрхөн үрийг нь тээж төрүүлсэндээ би асар их баярлаж байсан сан.... түүнээс хойш яг нэг жил....

Амьдрал үнэхээр баялаг юм. Сайнтай муутай, өнгөтэй өнгөгүй.... ээлж дараагаар хөвөрсөөр 365 хоног....өнгөрсөнийг би нуршмааргүй байна. Өнгөрсөн бол өнгөрсөндөө л үлдэг дээ...
Өнөөдөр миний хувьд баярын өдөр.... байх ёстой... гэвч нүүрэндээ инээмсэглэл тодруулсан миний дотор харуусал, гомдол цөхрөл бас битүүхэн ганцаардал....

Би алаг хөөрхөн үрсдээ гуниг ганцаардал бус баяр хөөр, инээмсэглэл бэлэглэн очих ёстой....Би тэднийхээ өмнө үүрэг хүлээсэн ЭХ хүн байх ёстой.

                                            Энэ л өдөр надад баяр баясгалан хайрла. 

No comments: