Aug 19, 2008

Ах бид 2-н яриа...

Ах бид 2-н яриа...
- Ямар хоол хийж байгаан?
- Ямаалзганын ходоодонд шумаалзганын толгой хийж жигнэж байна.
- Өө ашгүй дээ. Ойрд идээгүйм байна.... 
 
Ахын хүү уурлав. Уурласан нь учиртай л даа. Тоглоом даагаагүйм зайлуул.
-Танай хү уурлачихлаа...
-Яагаад? Аан тоглоомноос болоод уу?
-Тийн.. тоглоом даасангүй...
-Сүртэй хар гамбир вэ... күй
Би зулай дээр минь гишгэж төрсөн 2-хон ахтай. Надаас нэлээн олон ах л даа. Биэр бол надархуу.... зан ааш нь юу гэж над шиг байхав дээ. 
би ба 2 ах 
Том нь зөөлхөн, дөлгөөхөн, үгээр шахуу ааштай. Харин ажил хэргийн хувьд бол зарчимч, хатуу. Том ахтай минь суусан хүүхнийг азтай хог гэж боддог юм.  Гадаадад нэлээн олон жил сурч байгаад ирсэн болхоор хоолыг бол тас шүү дээ. Зүгээр л цаг мөч алдалгүй идээд байхад ч уйдхааргүй олон төрлийн хоолыг амттай гэгч нь хийдэг. Хувцасаа угаана.. харин индүүдэх дургүй гэсэн.... Ажил төрөлдөө сайн, нэр хүндтэй, цаг наргүй шоуданан гэж байхгүй... хувцас хунар, бие хааг бол цэвэрийн дээд цэвэрхэн авч явна. Ер нь том ах надаас хамаагүй дээр....

За бага ах бол зан ааш нь хатуу, надаас зөрүүд... ажил хэрэг ч түс тас...бага залуу насандаа хоол хийх болоод гэрийн ажил энэ тэрд күй мөн сайн байж билээ. Одоо ч тэгээл нэг эхнэрээ зарсан муу хог. Тэхдээ засвар энэ тэр ажилд бол том ахаас илүү ур дүйтэй. 

Ах нар уул нь түшигтэй л дээ. Гэхдээ хэн хэн нь гадаадад олон жил байсан болхоор яг хажууд минь байсан бол гэсэн цаг үед хажууд минь байгаагүй болохоор эхэндээ гомддог л байсан. Одоо ч тоохоо больсон. Ах нартай болхоор ч тэрүү би их эршүүд юм шиг байгаа юм. Эмэгтэй хүнтэй найзлахаасаа илүү эрэгтэй хүнтэй амархан найзладаг ч юм шиг. Гэхдээ яг цагаа тулахаар тийм биш ч юм шиг.
Уул нь бага байхдаа ээж аав 2 надад ядаж ганц эгч гаргаад өгчихгүй дээ гэж дотроо тэрүүхэндээ харамсдаг байсан ч мэдээж юу гэж л надад хүссэн болгоныг өгөх вэ дээ. Өөрөө энэ хорвоод ээжийгээ зовоож зовоож, арай гэж ирсэн мөртөө ахиал нэг эгч энэ тэр нэхээд байж яаж чадах вэ дээ.Гэхдээ Бурхан гэж байдаг бол намайг жинхэнэ харж үзсээн.2 хөөрхөн охин бэлэглэж, энэ хорвоод намайг ганцаардахааргүй болгосон.Би их азтай хүн. Надад энэ хоёр минь эгчээс илүү хань болно шүү дээ.
 
my friendz 
Бас эгчээс дутахгүй хэдэн найз байнаа. Миний муу сайн найз нар....хамаг л хэцүү, зовлонтой байсан цаг үед тэд минь л байгаагүй бол би гэдэг хүн аль хэдийн гунигийн далайд живээд, далдраад үхчихсэн шүү дээ.
Надад бас нэг найз буй...
тэр бид 2...
Тэр эрэгтэй... эмэгтэй найз нар шиг минь эмэгтэйлэг найз биш ч гэлээ тэр намайг ойлгодог. Харьцангуй өөр өөр амьдралын замналтай ч гэлээ бид 2-н үзэл бодол ихэнх зүйл дээр нийцдэг. Тэр намайг сонсож чаддаг, тэр миний тэнэглэлийг зөөлрүүлж чаддаг, тэр намайг урмаар тэтгэж чаддаг, тэр миний гуниглал гутралыг огт тоохгүй байж чаддаг...Түүнийг хархаараа би магад зоригтой  болж чаддаг байх. Үүнээс ч олон зүйл бичмээр байвч яг сэтгэлд буусан өнгөт хуудсыг тэр чигээр нь буулгах бас хэцүү байна. Эрэгтэй гэхээр л за өнөө Навч чинь эрэгтэй хүнтэй амьдрахгүй, холбогдохгүй гээд байсан яаалаа гээд хэл амаа билүүдээд хэрэггүй ээ...тэр бол миний найз... найзын хүрээнээс илүү эрхэм чухаг зүйл надад одоо байхгүй болсон шүү дээ. 
Ах нарынхаа тухай бичиж байснаа далийж хальтраад найз нөхөд энэ тэр болчихсон явж байна. За яадын... гэнэт толгойд буусан зүйлсээ бичсэн л юм чинь...

No comments: