Aug 12, 2008

Холион бантан хог гэж... Күй нээрээ....

а даа ойрд ч арван таван толгойтой атгаалжин хар мангас шиг биш л дээ гэхдээ арван таван мутартай айхтар сүрхий бурхан мурхан ч биш... зүгээр л тийм олон толгойтой, гартай болохыг хүссэн хүн л байна зүгээр. 
Ийшээ харж өөрийнхөө ажлыг, тийшээ харж найзынхаа ажлыг... за тэгээд нээх олон сэтэртэй албан тушаалуудын ажил имэйл, утас шөрмөсөөр  ар араасаа цувраастай. Аштайхан шиг кофегоо ууж, тамхиа баагиулах ч завгүй болчхиймаа. Бүр 00 ч орохоо санах боломжгүй болсон байлаа.
Ёоо би сая юу харчваа.

Эмэгтэйчүүдийнх дотроо 2  00-той. Нэгийнх нь хаалгыг таттал суудал дээр нь үс..... юуны ч үс юм. Шууд л дургүй хүрдэг гэжийшд. Бүр бие засах ч дур хүсэл унтардаг гэжийшд. Өөрийгөө засахын тулд юуны үс биш толгойтой үснээс нь унасан байх гэж дотроо итгэхээр шийдэв.
За тэр валиартах ч яахав.

Манай ажлын үүдэнд, ресепшн охинтой хамт нэг цагдаа ах суудаг. Бараг л өдөр бүр солигдож байдаг цагдаа нарыг танихаасаа танихгүй нь их. Гэтэл бараг л танихгүй шахам ах надыг харсанаа "дүү охин байнга л гүйж явах юм аа" гэдиймдаа. Уул нь чи байнга тэгээл гүйж энэ тэр намба алддаг ч хүн биш л дээ. Гэхдээ нэг хүнийг ирэхээр л яалт ч үгүй гүйх болчдийн. Ойрд ч нэг биш 2 хүнийг ирэхээр гүйдэг болоод байгаа. тэгээд л бодлоо. Дөнгөж нэг нь ирэхээр би ингэж хүний нүдэнд торж байгаа юм чинь 2лаа зэрэг ирүүл ч за бүр гүйдэг хар гэдэг нэр авахнээ гэж бодоод өөрийгөө өрөвдөх ч шиг... бахдах ч шиг...

Тэгсэн бас яасан... күй бодоод байсан чинь би ер нь тэр цагдаагийн нүдэнд их ёозгүй харагдаад байгаам шиг байгаан. "Уржигдархан л гайгүй байх шиг байсан дүү охин яасан их таргалаав" гэнэээээээээ.... ёоооо би угаасаа ийм Дүхүү гээл аваа хаячлаа. Хн. Уржигдар бол гоолиг. Өнөөдөр бол моолиг болчдын гэнээ. Би ер нь гоолиг болох тал дээр тун ч хатуу бодолтой хүн. Тураад, гоолиг болчуул хүнүүс надыг танихаа байчихна шд. Өнөө Навч хаачсын... Навчын ажлыг чи мэдэх юм уу гээл хүн өөдөөс нь хараад зогсож байхад асуугаад байгуул яахын. Тэрний оронд хэвээрээ л байж байвал миний имиж тэр. Тэгтлээ аймар тарган биш юм чинь гэж боддын тээд юу гэж. Күй.....

Ажил их ядаж байхад араас жижкэн өнхрүүш томтойгоо нийлээд хэл ам татлаад байхын. Жижкэн өнхрүүш бол Даваа гаригт зоолттой уйлж өнждөг гэнэ. Хагас бүтэн сайнд хальт хажууд нь өнждөг болхоор Даваа гаригт сурсан муу зуршлаасаа салж чаддаггүй юм байх. Даварсан хүүхдийг загна гэлээ. Өөр ч юу гэхэв. 

Гэтэл том яасан.... тоглоомоо энд тэнд хаяаад байна. Хураа гээд тоохгүй байна... Хувцасыг нь солиод гаргахаар 1мин хүрэхгүй хугацаанд шороотой хутгаад дээрээс нь норгоод бүр цемент зуурчихсан юм шиг болгоод байна. Охин хүүхэд байж.... Би бас л загна л гэлээ. Ер нь сүүлийн үед өөрийнхөө хүүхдийг бусдаар загнуулах нь шинэ хүмүүжлийн арга хэлбэр болоод байх шиг байна. Сайхан ч юм уу. Өөрөө загнаад байгуул өөрөө л нэрээ алдана. Энэ муу ээж хүн загнаад байдын гээд байвал яахын. Тэгсэнээс эмээ өвөөгөөр нь загнуулчаад.... өөрөө орой нь очоод хөөрхөн арга эвийг нь олж ухааруулаад байвал надад очкоовтой юм шиг санагдаад. Энэ аргыг би их үнэлэх хэрэгтэй гэж бодоод байгаа. Ер нь ч муу охидуудаа загнахгүй байхаар шийдээд байгаа. Тэд минь над шиг зөрүүд л болж өсөхгүй бол миний жаргал...

За за ходоодныхоо мухарт хэдэн юм шидчээд, уушгиа хорт утаагаар хордуулчаад ороод ирье. Санаанд өөр зүйл буувал ирээл нэмхээс.

No comments: