Feb 1, 2008

Welcome February!


Шинэ сар гарлаа. Цаг хугацаа тун чиг амархан урсан өнгөрч байна даа. 2 сарын эхний өдрийг хоёр хөөрхөн өнхрүүшхэнтэйгээ 9 цаг болтол унтаж угтав. Хэ хэ хэ. Тэр 2 лааг хөөрхөн, эгдүүтэй харагддаг гэжийшд. Толгойгоо нийлүүлсэн мөртөө хоёр тийшээ хараад яг Л үсэг шиг. Өөрөө хажууд нь 1-н тоо шиг хэвтэж байснаа босоод, бид гурвыг хараад инээмсэглэж зогссон ээжтэйгээ нийлээд, өнөөх хоёрыгоо харж, хайр хүрээд хэсэг инээв. Өглөөг ч сайхан л угтлаа.

Ар араасаа хөврөх олон нийтийн баяр, өөрийн болоод өрөөл бусдын нэрийн өдөр зэрэг цэнгэлийн урсгалыг бодсон чинь уйдах завгүй ч гэлээ санхүүгийн хувьд нэлээн давчуухан сар болох нь дээ гэж...

Урьд өмнө ч гэсэн тохиолддог л байсан зүгээр нэр сарын эхний өдөр мөртөө бүх зүйл шинээр эхлээд байгаам шиг... Сэтгэл өвтгөж, халширч байсан асуудлыг маш сайн хичээж, биеэ барьсаны үндсэн дээр нэг их үгээр идэлцэж, шидэлцэлгүйгээр тохироод шийдчихлээ. Цагаан сарын дараа л жаахан бужигнах шинжтэй. Тохирсоноороо байна гэдэгт итгэх л үлдлээ.

Ажил дээр баахан шинэ хүмүүс ирж. Долоо хоногийн дотор 3 хүн авсан гэжийгаа. шинэ сартай давхцаад 2 хүн ирсэн байна. Нэг хүнийг нь газрын захирал нь дагуулчихсан, "Энэ манай газарт орж байгаа шинэ хүн" гэж хэлээд л маниусыг нэрээ хэлээч, ажилд нь амжилт хүсээч гэх мэтээр дарамт, тоглоомын аль альнийг нь зэрэгцүүлээд авлаа. Зэвүүн царайлаад л нэрнээсээ өөр үг дугарсангүй явуулчлаа. Нөгөө нэгийг нь хэдэн хорон хэлт авгайчууд л сайхан, хөөрхөн ааштайг нь амаа олохгүй магтаад байгаа сурагтай. Хэ хэ. хуучин бууны хугархай болсон биднээс хөөрхөн сайхан ааш хүлээгээд нэмэргүй гэдгийг ухаарсан хүмүүс бололтой.

Би уул нь өөрийн гэсэн дарга, захиралтай хүн. Гэвч өөрийгөө миний дарга гээд итгэчихсэн нэг авгалдай. Ажидаа эргэж орсоноос хойш ярвайгаад л, хялалзаад л... ажилчдын хурал дээр хэд гурван үг хэлчихсэн биш надад бүүр дургүй зэвүү нь зэрэг хүрээд байдаг болчихсон юм шиг байгаа юм. Уг нь би өөрийгөө тийм хүн харахаараа зэвүү нь хүрээд байх царайтай ч хүн биш л гэж боддийн. Гэхдээ яахав дээ. Би ямар тэр хүнийг хорлоод, өөртөө нүгэл хураагаад явсан биш. Надад дургүй бол би яалтай. Дурлаач гэж тэнэгтэлтэй нь биш. :P

Захирал маань удкүй гэр бүлээ дагуулаад нэлээн алсыг зорих сурагтай. Би бас энэ хүн шиг тэр алсад очиж үзэхсэн гэсэн мөрөөдөл тээн, явах суухтай холбоотой бичиг баримтыг нь өөрөө явах гэж байгаам шиг л сэтгэлээсээн хөөцөлдөж байгаа.

Зиак ингээд сарын эхний өдөр 1-н тооноос эхэлдэг шиг энэ өдрөөс хойших 3 биений амьдрал бас цлл шинэхэн 1-н тооноос цааш хөврөөсэй.
Гоё...

No comments: