Jan 30, 2008

алаг үрээ яалтай...


Oлон хүүхнүүд ажилладаг газар яахаараа дандаа хов жив, хэрүүл уруултай байдаг байнаа. дээрээс бас нэг нэгнийхээ амьдралруу өнгийж, хувийн зүйлсрүү хэтэрхий их хутгалдаж ордог юм болоо. Xүүхдийн гэнэ цайлган сэтгэл, илэн далангүй байдал, юугаа ч нуухыг мэдэхгүй тэр сэтгэлийг далимдуулж, хүний хувийн амьдралыг онгичин уудлаж, сонссон зүйлээрээ бах таваа хангаж байх хүсэлтэй тийм эмэгтэйчүүд сөнөөсэй.

"Гарын таван хуруу" кинон дээр гардаг настай авгай нүүрэн дээр нь худлаа өхөөрдөж байгаад л цонхныхоо үнийг төлүүлдэг шиг л алаг үрийг минь хөөрхөн, эгдүүтэй, хэвлүүхнийг нь магтаж дагуулж гүйж байгаад л тостой тогоон доторхийг минь уудлаад л мэдчихсэн байх юм. Зэвүүн гэдэг нь. Миний тогтоотой шөл тэдэнд ер нь ямар хэрэгтэй байдаг байнаа. Би ямар тэдний нөхрийг авч суусиймуу, тэдний амьдарлыг нь ухаж төнхсиймүү. Хүмүүс нээрээ арай л дэндүү санаатай байх юм аа.

Бүр хамгийн хамгийн зэвүүн нь мэдсэн мөртөө өөртөө л хадгалана биз дээ. Нэг л их инфомаци цуглуулсан хүн, ажил дээр ирэнгүүтээ өөртэйгээ адилхан тэнэг тэнэг хүүхнүүдэд сонин болгож ирээд л тараачихсан байх юм. Би ч тэд нарын дунд од юм байна л даа. Хн...

Би эмэгтэй хүн л дээ. Гэхдээ тэд нар шиг буруу талаа түлхүү хөгжүүлсэн, худлаа эмэгтэйлиг хүн биш. Би ээжийнхээ гэдсэнд байхдаа хүйс нь солигдоод гараад ирсэн эрэгтэй хүн байхаа. Би олон эмэгтэй хүнтэй нэг дор ажиллах дургүй. Үзэн ядаж байна. Ганц хайртай найз минь хүртэл гүндүүгүй зантай, гүдсэн эмэгтэй... надтай л адилхан.

Одоо би яаж тийм худалч хүмүүсийн дунд юу ч болоогүйм шиг ажил үүргээ гүйцэтгэх болж байнаа. Тэд миний ардуур намайг худлаа өрөвдсөн хүмүүс болж хов жив ярьж, цуурхал дэгдээж байгаа гэж бодхоор... үнэн зэвүүн баагийнууд юм даа. Нүүрлүү минь харж, надтай ярьж байхдаа бодож байгаа зүйлсийг нь дэлгэц дээр харж болдог бол ч....

Xүмүүс нээрээ айхтар байх юм даа. Муу алаг үрээр минь ингэж тоглох ч гэж дээ. Гэхдээ би хөөрхөн үрээ  загнахгүй ээ. Ямар санаатайгаар тэдэнд ярьсан биш. Би ч ямар охиноосоо нууж байсан биш. Үнэндээ санаагүй зүйлсийг минь сэдэж, сэтгэлрүү минь ус цацаж байх юм даа  томчуул.... 

No comments: