Feb 26, 2008

эмэгтэй миний дотор агуулагдах эрэгтэй би...


Би заримдаа өөрийнхөө зан араншинг ердөө ч ойлгохгүй юм. Нэг бол хэнийг ч гомдоохыг хүсдэггүй энхийн цагаан тагтаа адил хүн бүрт л туслаж, ямар нэгэн байдлаар дэм болохсон гэж зүтгэж эсвэл хэнд ч юунд ч хамааралгүй, хэн намайг юу ч гэж байсан тоохгүй, хэнийг ч, юуг ч гомдоочихмоор зан байдалтай болчих юм. Хамгаас зөрүүд байдал минь тэр л үед илэрдэг. 

Би өөрийгөө тийм ч зөрүүд биш байх гэж найддаг юм. Гэвч энэ их зөрүүд зантай гэж хэлэхийг сонсоод тэрхүү зан чанараа батлах гэж хүсдэг юм болуу. Гэхдээ өөрийгөө зөрүүдлэж байгаагаа мэдрэх тэр л агшинд найдвар минь тасардаг. Тэр минь хүртэл хүүхдээ надтай амьдарвал над шиг муухай зөрүүд болно гэж санаа зовж байх.  Би засрашгүй зөрүүд юм. Гутармаар...

Би заримдаа бусадтай л адил болчдог. номхон хүлцэнгүй... зөрүүд зангаасаа хэсэг уйддаг байх л даа. Эсвэл тэдэн шиг түрэмгий, манлайлагч байх гэж хуурамч зан гаргаж чадахгүйгээ ойлгох гэж....

Эмэгтэй хүн гэхээр арай л зөөлөн зан чанартай байдаг гэж боддиймаа.. над шиг биш. Нэг зурхай уншиж байтал загасны орд бол эрэгтэй орд гэж байсан. Тэхээр би эмэгтэй ч гэсэн эрэгтэй ордтой болхоор тэрхүү эмэгтэйлиг зан чанар минь дутуу хөгжсөн болтой. Нэг л их хатуу зантай, зөв ч бай, буруу ч бай шийдсэн бол эргэж буцхаа мэдкүй зүтгэдэг байх л даа.

Эмэгтэйлиг зантай байх гэж хичээсэн минь намайг буруу үйлдэл, алдаанд хүргээд байгаа юм шиг... Мэдкүйм даа

Амьдралаа гэж... аливаа үйлдлийн эхлэл төгсгөл нь мэдэгдэхгүй мөнхийн эргэлдэж байдаг дамар...

No comments: