Feb 14, 2008

Happy Valentine`s Day!


Өнөөдөр хайр дурлал, үнэнч агуу нөхөрлөлтэйгээ учирсан хос болгоны баярын өдөр. 
Юутай ч та бүхэндээ Валентины баярын мэнд хүргэе. Энэ хайрын өдөр та бүхэн хажууд тань байгаа хайртай хос, үргэлж өөрийг тань дэмжиж байдаг, үнэнч сайн анд нөхөртөө баярын мэнд хүргэж чин сэтгэлээсээ Хайртай гэдгээ, баярлаж явдагаа илэрхийлээсэй гэж хүсэж байна.

Урьд урьдны жилүүдэд би өөрөө л хайртай хүндээ бэлэг бэлдэж, мэндчилгээ хүргэж, сэтгэлээсээ түүнийгээ баярлуулахсан гэж хичээдэг байсан бол өөрөө харин хариуд нь нэг их сэтгэл хөдлөлийг мэдэрдэггүй байжээ. Бэлэгнийхээ хариуд бэлэг авахдаа биш сэтгэлийнхээ хариуд сэтгэл л авах гэж хүссэн хэрэг. Магад тэр хүн дотоод сэтгэлдээ надад байр хүргэдэг байх л даа. гэвч түүнийгээ ил гаргаж сураагүйм байлгүй дээ. Хэн нэгэн хайртай хүнтэй мөртөө, түүнээсээ сэтгэлийн илэрхийллийг хүлээнэ гэдэг тун чиг хэцүү юм билээ.

Энэ жилийн хувьд өөрөө өгөхийг, хүнээс авахыг ч хүсээгүй. Гэвч тэр минь надад чиклад өгсөн ч би авалгүй буцаачихлаа. Гомдсон байх. Ойлгомжтой. Би тэр хүнийхээ хажууд байх хугацаандаа дандаа л гомдоож байсан гэдэгтээ итгэлтэй болоод байгаа. Угаасаа хамгийн муу муухай бүрдсэн бие махбод бололтой би. 

Зовлонтой, сөрөг энергийг минь эерүүлж, тэвчээртэй сонсдог нэгэн найздаа баярын мэнд гэтэл өөдөөс "аа нэг муу европ ламын нас барсан өдрийг юун ч сүртэй тэмдэглэдийм дээ..." гэж авдийн байна. Зарим хүмүүсийн хувьд нэг иймэрхүү.  
 За за, бусдын хувьд ийм сайхан гэгээн хайрын өдөр байтал би энд булингарт бодол тээн, түүнийгээ илэрхийлэн суух хэрэг юун.

Өө нээрээ, бяцхан өнхрүүшхэн нэлээн хэд хоног огцом халуурч, бич бачуурлын байдалтай байв. Гэтэл эмч түүнийг улаанууд туссан гэж оношлов. Эмээ өвөө хоёр нь хөдөө, рашаанд явах гэж байгаа тул би ээжийн үүргийг бүрэн хэмжээгээр гүйцэтгэж, 7 хоногийн цалинтай чөлөө гуйхаар тамгын газрын даргын хаалгыг таттал өөдөөс хүүхэд өвдсөн тохиолдолд цалинтай чөлөө олгохгүй ээ. Өөрөө хүндээр өвдөж, гадагшаа дотогшоо явж байгаа бол өгнө гэнэ дээ. Хөөрхий тэгээл эмчээс цэнхэр өнгөтэй лист олж ирвэл л цалингийн 80% олдоно гэнэ. Харин өөрөө бол хүндээр өвдөж, солонгос явж байгаа тул цалинтай чөлөө олдсон гэнэ дээ. Дарга бол дарга, цэрэг бол цэрэг...
зиак нэг  иймэрхүү шив дээ. Сэтгэл дотор хурсан, бодол дотор хургасан бүхэнтэйгээ хамт багтрах минь...

Дахин баярын мэнд!

No comments: