Feb 25, 2008

Төрсөн өдөр


Өнөөдөр миний төрсөн өдөр....

Яагаад ч юм баярлах сэтгэл ерөөсөө ч төрөхөө байж. Хөгширч байгаан болуу гэсэн...
Ямар ч байсан өөрийг минь төрүүлж өсгөсөн ээж аав 2-тоо баярласан сэтгэлээ илэрхийлж, хайртайгаа хэлсэн мэссэж нэгийг нисгэчлээ. Төд удалгүй утас дугарч ээжий минь зангирсан хоолойгоор баяр хүргээд, хүн уйлуулаад гэж ирээд л сэтгэлээсээн баярласан бололтой. Аав минь эр хүн болохоор зүгээр л баяр хүргэж байгаа мэт боловч, цаанаа л нэг баярласан өнгө хоолойд нь мэдрэгдэж байлээ. Урьд урьдны жилүүдэд ээж аав хоёрыгоо ингэж баярлуулж байгаагүй ч юм уу, эсүүл баярлаж байсныг нь мэдрэхгүй дэндүү тэнэг байсан ч юм уу бүү мэд дээ. Энэ жил илүүтэй мэдрэгдлээ.

Өнгөрөгч он цагийн хэлхээсэнд би ээж аавдаа ачийг нь хариулах ухаан сууж чадаагүй, билэгдэж ерөөсөн ерөөлийг нь биелүүлж амжаагүй тэнэгхэн охин байж дээ. Эцэг эх минь л болсон хойно, сайн сайхан амьдраасай, сайхан хань, хөөрхөн үрсийнхээ хажууд жаргаж амьдраасай гэж ил гаргаж биш юм аа гэхэд, дотроо битүүхэн шившин залбирч байсан биз ээ. Энэ бүхнийг нь гүйцэлдүүлж чадаагүй намайгаа уучил. 

Ямар ч л байсан, амьдралын минь өмөг түшигболсон амьд бурхан аав ээждээ асар их хайртайгаа л мэдэж байна. Хүн бүр л тийм байгаа. Миний олон үг үүнд илүүдэх байх аа.
Өнгөрөгч долоо хоног жижкэн өнхрүүшхэнийгээ асарч, тойглож, ба өөрөө амарч гэртээ өнжлөө. Лист авсан гэжугаа. Ажил дээр ч нам гүм өнгөрсөн юм шиг байна.

Төрсөн өдрийн хамгийн анхны бэлгийг санаанд оромгүй нэг хүнээс авсан. Нэгэн сайн найз минь болж байгаа хүн. Би их тэнэг зан гаргаал, заримдаа багтраад л хэнд хандахаа мэдэхгүй үед түүнрүү ханддаг юм. Харин тэр тэнэг намайг ер тээршаахгүй шүү. Сэтгэлийг минь засаж, итгэлийг минь сэргээсэн үг хэлж чаддаг юм. Яагаад ч юм итгэх сэтгэл цаанаасаа л төрөөд байдаг юм.
Дараагийн бэлэг Том ахийн минь сэтгэл. Хэдий ханиад хүрээд бие тааруу байгаа ч гэлээ сэтгэл гаргаад л янз бүрийн тансаг амттан бэлдээд гэртээ урьсан. 2 өнхрүүшхэнээ дагуулаад л айл хэсээд л явж өгсөөн. Хэхэхэ

Ингээд л ажил дээрээ ирээд л хамгийн сайн, цорын ганц найзаасаа авсан өнгөлөгч түрхсэн уруулын үнсэлт, нүүр дүүрэн инээмсэглэл.
Намайг тойроод л хайртай хүмүүс минь дүүрэн байна. Би хамгаас баян хүн.
Гэвч цаг үргэлж тэднийхээ итгэлийг даасан, хамгаас төгс төгөлдөр нэгэн байж чадаагүй л дээ. Энэ бүхнийг минь уучил. Цааш цаашдаа олон олон жилийн төрсөн өдрийг хамтдаа угтвал хайртайгаа болоод, баярласан сэтгэлээ үүнээс илүүгээр илэрхийлж, итгэлийг чинь дааж, сэтгэлийг чинь түшиж явахыг хичээх болноо.

Төрсөн өдрийн мэндчилгээ үргэлжилсээр, би асар баян хүн юм аа.... Хайр хүрч байна... 

No comments: