Jun 19, 2008

WOW....Бие физиологийн халууныг ээ......

Ёоооо ойрын хэдэн өдрийн халууныг ээ. Ажил ч тэр гадаа ч тэр... амь амьдрал л халуун биш байна даа. Гэхдээ бас хүйтэн биш...хэхэх
Хөрш газрын найз ажилтан амарчихсан чинь хөөрхий миний толгой, гар, хөл, нүд, шүд.... хэхэ компүүтэр, кийбоорд гээл амрах цөлөө зав багахан л өнгөрч байна. Бас л чамгүй их ажлыг амжуулдаг байсан нь тодорхой. Гэхдээ өнөөх чинь юу гэж л мал болтлоо ажиллаж мангартах вэ дээ. Дундуур нь идэж ууна, чаатлана, бас маналзуулна....хэхэхэ Өгөөтэй, аваатай л байна.
Удкүй амралтаа авах санаатай байгаа тул ажлаас чөлөө авах, хоцрох энэ тэр гэсэн асуудал гаргачихгүйхэн шиг байх гээл хичээгээстэй. Закирал маань бас хөөрхөн удаан хугацаагаар байхгүй байх тул ашиглаж амарч авах гээл. Юутай ч зохицуулнааааааа/ кошин шок дээр кардак шик кэлнээ/
Сүүлийн амралтын өдрүүдээс хойш 2 ч удаа нэлээн баргар бичлэг оруулаад л энэ долоо хоногийн авъяас шавхагдсан болой. Хүнүүсийн блог дээр ч олигтой комментс үлдээх чадалгүй болчихсон мэт...
Толгой дотор элдэв бодол байгаа ч юм шиг... үгүй ч юм шиг... би үнэхээр амьдраад байгаа ч юм шиг ....үгүй ч юм шиг...
Зиак тэкээр амралтаа авчуулч амжуулах ажил хэд хэд байнаа гэж... жижкэнийгээ эмнэлэгт үзүүлэх хэрэгтэй байна. Хэнийгээ дуурайсан сормуус болсон хүүхдийм бүү мэд. Нэг л их сормуус. Доод зовхиных нь сормуус нүдэндээ наалдаад байхым. Эвгүй байдаг л байх даа. Эмчид үзүүлкүй бол энд тэндээс гэр ахуйн доктор, профессорууд гарч ирээд мэс засал, энэ тэрээр л эмчилдийн гээд айлгайд байхым намайг. Том бол ааль хэдийн Маугли юу эсүүл Тарзан уу гэлтэй болчихсон. Өвдөх барих нь гайгүй. Борогшуу хүүхэд. Ойрд бол би нүдэнд нь харагдаад л, миний нүдэнд харагдаад л өнгөрч байгаа.
Өө нээрээ нэлээн дээр би толгойноос нэг бодол салкүй байна гээлийсан даа. Тэр чинь бүтэхээ байчихсан шүү дээ. Үндсэндээ би хожуу сэтгэсэн байлээ. Эсүүл хэрэгжүүлэх гэж бодсоор байгаар хожимдсон байх. Өнөөх чинь намайг бодсоор байтал байкүү. Хотоос холоо гэгч нь яваад өгсөн. Хэхэхэ сайн ч юм шиг. Муу ч юм шиг. Юутай ч нэгэнт л хотод байхгүй хүнтэй уулзана гэж бодохоо больсон. Сайхан. Бүүр гөлийсөн.
Зиак зиак... 2 ч хурлын 10 нэлээн гаран хуудас порткоолоос ч саллаа.... ажлын минь цаг ч дуусаж байна... бичлэгээн ч бас дуусгий.
Ийм л зүйл бичих байсым бол “Бие физиологийн халуун”..... энэ тэр гэж нэрлээд юу гэж тэнэгтээд байгаан гэж үү.... чи ч гэсэн гадаа гарахаар халууцаад, хөлс чинь гарахгүй байна уу айн.... хэхэхэ за за мангартах яахав. З
а энэ завшааныг далимдуулаад.... нэгдүгээрт байшдээ тээ цэцэгний өмнө ургадаг НАВЧхэмээх скээээч зургаар надыг мялаасан АНХДУГААР ДИЗАЙН-д баярлав. Би ч өөрийгөө тийм өнгөлөг билүү л гэж андууравшд.
Хоёрдугаарт надын нэрийг бичүүлэх санал өгсөн Нархан-д баярлав.
Гутгаарт өөрийнхөө нэрийг бичүүлэхээр найдыг найрахгүй байгаа бүх хүнүүст бүр их баярлав. Хэхэхэх лааг амиа байнуу.
Зиаг зиаг нөхөд сайхан амарцгаа.

No comments: