May 9, 2008

миний ч юм уу хүний ч юм уу тэнэглэл...

Өчдөр миний бие жаахан тааруу, сэтгэл санаа гундуухан... дээр нь бас аймар өвчний сэжүүр сонсчихсон тиймхэн орой байлаа гэж.... 

Хамт амьдарч байсан залуугийн найз нь утасдаад байхаар нь авсангүй.... Уул нь ч тэгэж надруу залгаад байхаар хүн биш... залгаж барьдаг ч үгүй хүн... Гэнэт залгахаар нь гайхсан ч гэлээ өөрөө тиймхэн байсан болхоор авсангүй. Гэвч хүн чанар дотроос хатгаад яасын бол, ямар нэг муу юм болсын болуу гээл санаа зовоостой... Өглөө ажилдаа ирээд найз хүүхэндээ хэлтэл ингэж санаа зовж байхаар утсаа сонссонгүй... юу болов гээл яриад асуучихсан нь шулууншд гэхээр нь тэр найзруу нь залгаад ярьтал ашгүй иймээ тиймээ муу юм болоогүйм шиг байна. Биднийхээ л хэрүүлийн араас ярьсийм гэнээ.

Та 2 яагаад байна, бүр тийм болохгүйдээ тулсымуу гээл... тэгснээ юу юу гэнээ... би хүүхэд дээрээ очдийшд гэж хэлсэн гэнээ найздаа өнөө хамтран амьдрагч асан чинь..... ёоооооооо гэнэт савалгаатдаг байшд. Ирээд л байдаг байсан бол би ингэтлээ хатуурхаад байх хүн ч бас биш л дээ л гэлээ.... өөр юу ч хэлэхв дээ.....хүн өөрийгөө тэнд энхийн цагаан тагтаа болгоод намайг намгийн ногоон мэлхий болгож ярьдаг байх нь.... хагас жилийн дотор 5 удаа ирсэн бол ч яахав.... ирдэг байсан гэж хэлэхсэн....

миний элдэв юмны хойноос санаа зовж байдаг... гэтэл тэр хүний миний тухай ярьж явдаг 2 ч дээ таарч дээ хөөрхий....

No comments: