May 3, 2008

аймаар такси

Баасан гаригийн орой ажил тараад л замаараа дэлгүүр орж хөлдөө ганц пүүз авч углачаал Баянгол зочид буудлын урд талын замаас такcи барихаар гар өргөв өө.... Дээхнэ талд нь цагдаа байсан болоод ч тэр үү машин ер зогсдоггүй. нэлээн зогссоны эцэст жаахан хуучивтар, цагаан өнгөтэй япон тэрэг зогсохоор нь би ч даарч эхэлсэн байсаныг хэлэх үү гүйгээл суулаа. Яриа хөөрөө хэлээд л, хур тунадас орсон нь сайн болж, сибирь, хойд нутгаар бороо ороод байгаа сурагтай, наашлуул сайн юмсан, даанч манай нутгийг хүртэл ч нэлээн юм болно доо гэж ирээд л элдэвийг бодох завгүй явсаар гэрийнхээ гадаа иртэл надаас 2000 төг өгөөрэй гэнээ. Би ч нүдээ том болгож ирээд л юун яасан 2000 төг, бүр цаад талын 1 дүгээр сургуулийн тэндээс энэн хүрхэд л 1000 гардаг. Харин ч Баянголын урдаас бол 700 л гарна. Гэрээсээ гараад ажил хүрэхдээ үүнээс л илүү тойрдог. Би 1200г л өгдөг. Энэ 2-н хооронд зөвхөн өнөөдөр явж байгаа биш. Хагас жил таксидаж байна, чи юун даварсан юм гээл хэрэлдэх ч биш яах ч биш бухимдлын өнгө аястайгаар хилэгнэв. Гэтэл өөдөөс би 400-р явж байгаа. Эргээд харахад л бензин, талхны үнэ нэмэгдээд байхад чамаас авалгүй яахийн гэнээ..... ёоёоёо

Нэг иймэрхүү яриаг удаан үргэлжлүүлэхийг хүсэлгүй буугаад явчий гэтэл хаалга нь дотроосоо онгойдоггүй байгуул яахуу. Бариул түгжээ нь эвдэрцэн.... Би ч угийн өглөөнөөс эхлэн нервтэй байсан болхоор дорхноо л зүрх салгалаад явчлаа. Хөөе бууя гэсэн чинь мөнгөө нэмж өгөхгүй бол яг шд гэж байна өнөөх тэнэг чинь.... Байрны гадаа ахын хүүхэд сагс тоглоод байдаг. Дуудах гэхээр сонсдоггүй..... Тэгсэн өнөө мангар чинь машинаа асаагаад буцаад хөдөлдөг гэжийшд. Тэр одоо намайг хааш нь аваачих гэж байгаан болоо..... Яаанаа бүр багтрах гэж байтал гэнэт хаалга нь онгойдоггүй бол цонх нь онгойж л таараа гэж санаад дартал онгойж байнаа ашгүй. Тэнгүүт нь явуут дунд  хаалгыг нь гаднаас нь онгойлгоод л 1000 төг шидчээд битий даварч бай тэнэг минь гэж хэлчээд зугтаачвөө. 

Гэртээ орж ирж арай хийж жаахан тайвширсаныхаа дараа ээ машиных нь дугаарыг бичиж авдаг байж гэж санаад байгаамаа. Ёоо....Тэр үед цонх нь бас эвдэрчихсэн байсан бол яаанаааа. Намайг хааш нь ч юм аваад явцан бол яаанааа......Би ч гэсэн талх авч иддэггүйм шиг... хүнээс бүр талхны үнэ яриад нэхээд байгаам даа..... 

За үүнээс хойш, түүнээс цааш хаалга түгжээ нь дотроосоо онгойдоггүй, эвдэрхий юманд ахиж л суухгүй. Та нар ч гэсэн анхааралтай байхгүй бол ч.... хорвоод заримдаа тэнэг хүмүүс нь олон байх юм. ёоооо бодхоор л уур хүрээд, бас хажуугаар нь айдас.... валидолоо ууя байз... Өө талх гэснээс будааны үнэ 1600 болсон байна гэнүү... Арай ч дээ.. ёо ёо ёо

No comments: