Jul 30, 2008

түлэгдэлттэй өдөр.... хог гэж

Царайг нь ч хараагүй, утсаар ч ярьж үзээгүй тэр нэг хүүхнийг 3 өдөр харуулдлаа. Урьдах ажлаа ганцаараа хийж дийлэхгүй байна гэнэ. Ирээд туслаад өгөөч гээл шувуу бүрт үг дайгаал, хүн бүрт юу яагаал гэдэг билээ дээ бөмбөрөөд байхаар нь нээээх сайхан сэтгэл гаргаал очдог баатар болсон чинь байдгүй. 
 
би ганцаар... сандлын үзүүрт надаас өөр хэн ч алга 
Ирчихээд гараад явсан л гэнэ.... ирэхгүй гэнэ.... эсвэл ирцэн байна хүрээд ирээч гэнэ. Би чинь бас нэг муу газар ажилдаг ухаантай, нүүр царайгаа харуулдаг санаатай хүн чинь байх газраа байчихаад, тэрийгээ зохицуулчихаад тээд очдог юм байгаа биз дээ... Сүүл сүүлдээ тэр намагй гуйлуу би тэрийг гуйлуу гэдгээ ч ялгахаа байх шиг.... 
Ойрд би ер нь лааааааг амар амгалан, тайван байсааан. Яагаадыг бүү мэд. Цаанаас л нэг тийм байсан. Нээрвтмээр юм байсан ч нээрв хөдлөхгүй. Хүчээр хөдөлгөхгүй ч байж чадсан ч юм уу.... бүү тэд. Найз нөхдийн хувьд намайг бодвол харьцангуй адал явдалтай, сонин сайхантай байх шиг.....
яг л ийм байсан даа....
Хар халуун, бив битүү, бүгчим байхад хоёр газрын хооронд холхих ч дэмий юм аа.... хог гэж.  Тээд ч нүүрээ будах дургүйг ч хэлэх үү... пидэн хар болж байгаам даа.... ёо ёо нүүр түлэгдээд хэрэг алга... хорсоод ч байгаамуу... янгинаад ч байгаамуу ялгах чадваргүй л амьтан байна.

за за явж хүйтэн уёаар нүүрээ шавших минь. ядаж өвдөлт нь намдаж магад.....

No comments: